Hunter

Vermiste en gevonden dieren

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Bericht
Auteur
Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

Hunter

#1 Bericht door Miriam » ma 24 dec 2007 14:55

Hunter is zoek.
Hunter is mijn boerderijkatertje. Gisteren zijn we nog geweest en heeft hij me nog flink geknuffeld. Ook iemand anders die daar op visite was is nog met hem op de foto geweest. Ze vind ze alle 3 daar zo lieeeef. Maar vanmorgen gingen we polka buiten zetten en alleen hunter komt niet. Izzy en Maisy komen weer wel, maar mijn schatje hunter niet :crybaby:

Huntertje, hunty waar ben je????
kom snel terug mijn manneke!!! :crybaby:
groetjes,
Miriam

Afbeelding

alma
Kroegtijgerin
Kroegtijgerin
Contacteer:

Re: Hunter

#2 Bericht door alma » ma 24 dec 2007 18:35

O, waar zou hij zitten, of zou er iets gebeurd zijn? ik hoop voor je dat hij wel terug komt, wat kan je toch ongerust zijn he, je vraagt je toch af of er iets gebeurd is. Ik zal duimen dat hij weer terug komt, je blijft je toch afvragen waar hij is :-?
Sterkte hoor!!!!
Afbeelding

Groetjes van Alma

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#3 Bericht door Jiskefet » ma 24 dec 2007 19:26

Hopelijk laat Hunter zich snel weer zien.
Is hij al vaker een dag niet op komen dagen??
Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#4 Bericht door Miriam » di 25 dec 2007 07:48

Jiskefet schreef:Hopelijk laat Hunter zich snel weer zien.
Is hij al vaker een dag niet op komen dagen??
nee nog nooit.
Laatst was ik Izzy ook even kwijt, maar na lang roepen kwam ze eindelijk uit het bos van de buren. Dus ik denk dat Hunter ook bij hen binnen zit, maar gisteren zijn we er wel geweest en zeiden ze dat hij niet bij hen was. Het zijn Polen die daar wonen, die werken voor zo'n uitzendbureau en mogen dan in een door het bureau gehuurd huis wonen.
Of hij is meegenomen, ik wou dat ik het wist. Ik word hier knetter van :crybaby:
die onzekerheid, ik kan er niet tegen.
Mocht ie terug komen dan gaan ze gelijk in de box en mee naar hier, ik wil dit niet nog eens meemaken. Er zijn mensen die me niet snappen, het zijn toch boerderijkatten? Maar ze zijn wel van mij!!!!
Duim aub allemaal mee dat Hunter veilig thuis komt!
groetjes,
Miriam

Afbeelding

katja
Verslaafd
Verslaafd
Contacteer:

#5 Bericht door katja » di 25 dec 2007 09:05

Arme meid ik duim heeeeeel hard voor je en hoop dat Hunter spoedig weer voor je mag staan.
Groetjes van Katja en pootjesvan de beestenkinderen.
Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#6 Bericht door Miriam » di 25 dec 2007 10:45

We zijn net weer geweest. Ik had Polka eerst op de wei gezet en daarna ben ik Vally (paardje van kleindochter van eigenaar daar) buiten gaan zetten. Toen ik de wei af kwam zag ik Hunter aan komen lopen, ik was zo blij dat ik riep en liet halster en touw uit mijn handen vallen. Hunter ging op de loop, hij zat achter een badkuip die op het erf staat. Ilona ging aan de ene kant zitten en ik aan de andere kant. Ik keek op zijn lieve koppie en zag dat er bloed bij zijn linkeroogje en neusje zat. Maar hij ontsnapte ons onder de badkuip door. Hij is zooooo bang!!!!
Hij komt niet als we roepen, ik heb op de zolder geweest waar hij heen glipte maar kan hem niet meer vinden :crybaby: :crybaby: Hij komt ook niet eten, terwijl hij anders altijd als eerste bij het bordje was!
ik wil hem zo graag helpen, ik wil hem zo graag knuffelen, ik wil hem!!!!!
Duimen jullie met me mee dat ik hem vanavond te pakken krijg zodat ik hem en zijn zusjes mee naar huis kan nemen!!!!
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#7 Bericht door Jiskefet » di 25 dec 2007 11:37

Kan je niet via de Dierenbescherming een vangkooi lenen? Het ziet er niet naar uit dat hij zich laat pakken, hij is TE bang op het moment... En als hij eenmaal in een vangkooi zit, kan je hem meenemen naar de DA en hem laten verzorgen.
Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#8 Bericht door Miriam » di 25 dec 2007 18:09

Jiskefet schreef:Kan je niet via de Dierenbescherming een vangkooi lenen? Het ziet er niet naar uit dat hij zich laat pakken, hij is TE bang op het moment... En als hij eenmaal in een vangkooi zit, kan je hem meenemen naar de DA en hem laten verzorgen.
Denk niet dat dit mogelijk is omdat de andere er ook nog lopen.
Zijn al diverse keren gaan kijken maar hij laat zich op het moment ook niet meer zien.
Heb genoeg brokjes weggezet en hoop dat hij toch naar beneden komt om te eten en te drinken. Hij sliep altijd samen met zijn zusjes bij Polka in de stal. Die doet ze dan ook echt helemaal niks.
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Karina

#9 Bericht door Karina » wo 26 dec 2007 00:03

Miriam, ik hoop echt dat je hem snel te pakken krijgt.
Sterkte

Gast

#10 Bericht door Gast » wo 26 dec 2007 11:01

Ik heb hunter gevonden!!!!
Ik heb hem en zijn zusjes mee naar huis genomen. Hij heeft opgedroogd bloed bij zijn linkeroogje maar oogje ziet er toch mooi helder uit. Hij is flink geschrokken en was best wat verkrampt. Moet weer wat vertrouwen krijgen en heel, heel veel liefde natuurlijk.
Maar ben zo blij dat ik hem weer hier heb!!!!

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#11 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 11:28

Gast schreef:Ik heb hunter gevonden!!!!
Ik heb hem en zijn zusjes mee naar huis genomen. Hij heeft opgedroogd bloed bij zijn linkeroogje maar oogje ziet er toch mooi helder uit. Hij is flink geschrokken en was best wat verkrampt. Moet weer wat vertrouwen krijgen en heel, heel veel liefde natuurlijk.
Maar ben zo blij dat ik hem weer hier heb!!!!
Dit heb ik dus net op andere pc erop gezet!
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#12 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 13:06

we gaan om 14.00 u met Hunter naar de DA.
Ik wilde zijn neusje en mondje wat schoonmaken en wilde dus ook even in zijn mondje kijken maar dat vind hij helemaal niks. Hij vergaat van de pijn dan. Dus niet meer verder gekeken.
Zodadelijk dus naar DA :-|
groetjes,
Miriam

Afbeelding

alma
Kroegtijgerin
Kroegtijgerin
Contacteer:

#13 Bericht door alma » wo 26 dec 2007 13:12

Ik ben zo blij dat Hunter weer terug is en geweldig dat je ze nu alledrie mee naar huis hebt genomen.
Heel verstandig van je om Hunter ff door de DA na te laten kijken. Heel veel sterkte straks bij de DA!!!
Afbeelding

Groetjes van Alma

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#14 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 13:19

dank je wel alma!
Ilona gaat ook mee, ik kan er namelijk niet tegen als het beestje flink tekeer gaat van de pijn. Net of ik het dan ook voel. En hunter voelt de spanning dan natuurlijk ook bij mij.
:crybaby: ben wel een trut dat ik dit allemaal niet goed durf.
Vind het gewoon zo moeilijk, :crybaby: :crybaby:
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#15 Bericht door Jiskefet » wo 26 dec 2007 13:20

Gelukkig dat je hem hebt kunnen vangen. Sterkte bij de DA straks. Hopelijk valt het allemaal mee.
En het is helemaal niet gek dat je er liever afblijft als het pijn doet.. Jij weet niet of je het nog erger maakt door er aan te komen, en de DA weet wat hij doet, en kan hem zo nodig verdoven. Als Hunter in paniek raakt door de pijn ben je veel verder van huis, dus in feite is het alleen maar heel verstandig om er niet zelf aan te gaan prutsen.
Afbeelding

Plaats reactie