Hunter

Vermiste en gevonden dieren

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Bericht
Auteur
Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

Re: Hunter

#16 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 13:22

ga er ook echt niet aan prutsen hoor.
ik bedoelde eigenlijk dat ik niet zo'n held ben om mijn beessie vast te houden bij de DA :crybaby: Ik voel de pijn dan zo goed
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#17 Bericht door Jiskefet » wo 26 dec 2007 13:24

Miriam schreef: Ilona gaat ook mee, ik kan er namelijk niet tegen als het beestje flink tekeer gaat van de pijn. Net of ik het dan ook voel. En hunter voelt de spanning dan natuurlijk ook bij mij.
Goed idee om iemand mee te nemen, dan is de spanning voor jou ook minder, en dat voelt Hunter ook.
En het is helemaal niet kinderachtig hoor, ik ken mensen die helemaal niet zelf naar de DA durven als een dier echt iets mankeert, maar iemand anders sturen die er beter tegenkan. Ik moet overal zelf bij zijn, ik baal al als ik niet bij een operatie kan zijn, omdat ik wil weten wat er met mijn dier gebeurt, maar er zijn genoeg mensen die al niet mee de behandelkamer in gaan als een kat of hond alleen maar gevaccineerd hoeft te worden. Dat is gewoon heel persoonlijk, en de een is geen betere baas dan de ander.
Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#18 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 13:29

het blijft altijd moeilijk, komt denk ik ook door het verleden.
Heb altijd met Foija overal bij geweest, ook dierenarts bezoeken alles.
Maar hij was altijd boos op me als we thuis waren, ging nooit bij me liggen dan.
Dus denk dat het daar ook mee te maken heeft.
Maar ook dat ik niet tegen de pijn kan die mijn beessies moeten meemaken.
Vreselijk
Hij ligt nu zo lekker te slapen op het kruikje, arm ventje
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Martine

#19 Bericht door Martine » wo 26 dec 2007 13:37

Fijn dat ie terug is zeg!

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#20 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 15:09

we zijn ook weer terug van de DA
Hij heeft waarschijnlijk ergens een flinke klap mee opgelopen, dierenarts zei dus: flinke klap opgelopen of tegen een auto aangelopen. Hij heeft een paar spuiten gekregen, eentje voor pijnstilling en de andere antibiotica. Ook nog paar blikjes hills pate om te verdunnen met water zodat hij dat op zal kunnen likken want eten zal toch een paar dagen niet echt goed gaan met zijn onderkaak.
Vrijdagmiddag moet ik weer terugkomen voor nw spuit ab
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#21 Bericht door Jiskefet » wo 26 dec 2007 15:33

Wat een geluk dat hij niets gebroken of verbrijzeld heeft, daar was ik zo bang voor toen ik las hoeveel pijn hij had. Maar zo te lezen heeft hij 'alleen' het een en ander gekneusd en een stel blauwe plekken. Zielig voor Hunter, natuurlijk, maar hij is er gezien de omstandigheden genadig vanaf gekomen.
Hij heeft heel veel geluk gehad, en niet in het minst omdat hij jou heeft, een heleboel mensen zouden al die moeite niet gedaan hebben voor een boerderijkatje. Hunter boft enorm met jou. Een spoedig herstel voor je arme schat, en heel veel geluk samen.
Afbeelding

alma
Kroegtijgerin
Kroegtijgerin
Contacteer:

#22 Bericht door alma » wo 26 dec 2007 17:47

Wat fijn dat Hunter weer terecht is :lol: maar hij heeft een flinke klap gehad en heeft veel geluk gehad :-? ik hoop dat hij zich snel beter voelt... goed van je om ff naar de DA te gaan hoor nu heeft hij pijnstilling en AB gehad en kan hij aan zijn herstel gaan werken.... Goed van je om de andere katjes ook mee naar huis te nemen.
Afbeelding

Groetjes van Alma

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#23 Bericht door Miriam » wo 26 dec 2007 19:26

zijn onderkaak is enorm gevoelig, alles zat goed op zijn plaats en paste, anders toch niet te spalken zei de DA. Dus of hij nu gekneusd of gebroken was weet ik niet. Zal het vrijdag nog eens vragen aan hem.

Heb net eten aan hem gegeven, hills ad verdunt met water. Eerst wilde hij niks maar daarna heeft hij alles op. Denk dat ik om een uur of 10 nog beetje ga geven, tenminste als hij niet heerlijk ligt te slapen.
Dan kan ik hem mss beter laten liggen.
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#24 Bericht door Jiskefet » wo 26 dec 2007 21:51

Ik denk niet dat het gebroken is. Als je bij een dergelijke klap iets breekt, zit het over het algemeen niet meer op zijn plaats.....
Afbeelding

Karina

#25 Bericht door Karina » wo 26 dec 2007 22:42

Wat goed dat je Hunter te pakken hebt gekregen en ondertussen naar de DA kon gaan. Nu kan hij herstellen en terug zijn vertrouwen krijgen.
Hopelijk is hij alle narigheid snel vergeten en voelt hij zich vrijdag al veel beter.
Veel beterschap Hunter :Hug:

katja
Verslaafd
Verslaafd
Contacteer:

#26 Bericht door katja » do 27 dec 2007 08:19

Wat een mooi bericht dat Hunter weer terug is bij je, hij boft maar met zo'n vrouwtje.
geef hem maar een voorzichtige knuf van mij, en beterschap voor het manneke.
Groetjes van Katja en pootjesvan de beestenkinderen.
Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#27 Bericht door Miriam » do 27 dec 2007 09:55

katja schreef:Wat een mooi bericht dat Hunter weer terug is bij je, hij boft maar met zo'n vrouwtje.
geef hem maar een voorzichtige knuf van mij, en beterschap voor het manneke.
heb de knuf al doorgegeven :love5:
Hij heeft alleen nog heel veel rust nodig. Je kan echt merken aan hem dat hij liever even met rust gelaten wil worden. Hij eet en slaapt! Ik hoop ook echt dat hij morgen al weer wel een stuk opgeknapt is, maar het heeft zijn tijd wel nodig.
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#28 Bericht door Jiskefet » do 27 dec 2007 10:02

Heel hard kans dat hij, juist door het feit dat hij ziek/ gewond is en dat jij hem verzorgt, heel aanhankelijk wordt. Een kat beseft heel goed wanneer iemand hem beschermt en verzorgt, en hecht zich dan vaak heel erg aan die bepaalde persoon. Jiskefet was een wilde polderkat, die wij met veel moeite door de niesziekte hebben heengesleept. Hij is altijd mensenschuw gebleven, maar tegenover ons was hij super aanhankelijk. Helaas mocht hij maar 2½ jaar worden, maar in die tijd heeft hij ons minstens 25 jaar aan liefde gegeven.
Afbeelding

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#29 Bericht door Miriam » do 27 dec 2007 17:33

wauw dat is wel super mooi!!! Wist helemaal niet dat jiskefet toen nog zo jong was. Hij was een prachtkatje!!!
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Astrid
Gevorderd
Gevorderd
Contacteer:

#30 Bericht door Astrid » za 29 dec 2007 17:41

ooooh ik lees het nu allemaal pas

gelukkig is hij weer terecht en ik hoop dat hij snel weer beter is , beterschap :duim:

Plaats reactie