Ex kater vermist

Vermiste en gevonden dieren

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Bericht
Auteur
Martine

Ex kater vermist

#1 Bericht door Martine » ma 21 apr 2008 11:51

16 april is de kater (Tijgertje) van mijn zus niet meer thuisgekomen in Silvolde. Het is een tabby met wit. Ze heeft wat speurwerk gedaan en nu blijken er meer katten uit de buurt te zijn verdwenen. Ze heeft onder andere contact gehad met de dierenambulance en Amivedi maar geen enkel spoor. Ook hangen overal posters. Helaas kon ik geen betere foto vinden.

Afbeelding

Kimmie

Re: Ex kater vermist

#2 Bericht door Kimmie » ma 21 apr 2008 11:53

:-( hoop dat hij snel gevonden word

Frank
Admin
Admin
Contacteer:

#3 Bericht door Frank » ma 21 apr 2008 11:53

Martine heeft je zus ook de Politie gebeld zeker gezien het feit dat er daar in de buurt al meer katten zijn verdwenen

Ik duim dat Tijgertje snel weer thuis komt
Afbeelding

Als je een mens met een kat kon kruisen zou dat de mens verbeteren, maar de kat zou er slechter van worden

Afbeelding

Duiken is net als eten en drinken. Je kan niet zonder
Afbeelding

Martine

#4 Bericht door Martine » ma 21 apr 2008 12:03

Weet ik niet, zal het aan haar vragen. Iemand had het over een kattenhater maar ze weet niet op welk nummer dat ie woont.

Hij is nooit langer dan een nacht weg dus ze verwachten niet dat ie nog terug zal komen.

Bep
Voor altijd in onze gedachten
Voor altijd in onze gedachten

#5 Bericht door Bep » ma 21 apr 2008 12:19

hopenlijk word hij toch snel gevonden
I simply love my cats. Groetjes Bep Josje en daisy .

Afbeelding

hanneke
Admin
Admin
Contacteer:

#6 Bericht door hanneke » ma 21 apr 2008 14:24

:-( Ach hoop dat hij snel gevonden wordt
Afbeelding[/URL]

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#7 Bericht door Miriam » ma 21 apr 2008 16:45

ojee, ik hoop dat ie niet door die kattenhater te pakken is genomen maar dat hij snel weer bij dr terug is.
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Wendy

#8 Bericht door Wendy » za 26 apr 2008 11:46

Hoi Martine,

Is er al iets meer bekent? Hoop echt dat is snel weer terug is :-(

Martine

#9 Bericht door Martine » za 26 apr 2008 11:48

Nee helaas, geen enkel spoor :-( Hoorde dat ie niet 13 april was verdwenen maar 10 april dus ze hebben de moed eigenlijk opgegeven. Ik schreef 16 april maar dat was sowieso niet goed stom!

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#10 Bericht door Miriam » za 26 apr 2008 12:21

mijn vriendin is ook eens haar poes kwijtgeweest. Ze had een nestje van 6 kitten en moederpoes was na 3 weken spoorloos. Ik zei toen ook al van die is doodgereden ofzo want anders komt ze wel terug als ze kindjes heeft. Maar wat denk je.... na 9 maanden stond moederpoes weer op de stoep. Gesteriliseerd en al!!!
niet te geloven dit, dus wie weet...
Ik hoop het voor ze dat ie toch nog terugkomt!!!
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#11 Bericht door Jiskefet » za 26 apr 2008 14:51

Sommige mensen beschouwen elke kat die met je meeloopt als 'zwerver', "want als hij een goed huis had zou nij niet met iedereen mee willen". En dan nemen ze zo'n dier gewoon mee. De meeste mensen weten wel dat je een nieuwe kat 6 weken binnen moet houden, dus het kan nog best dat nij na anderhalf of 2 maanden ineens weer op de stoep staat.
Mocht dat zo zijn, laat ze hem dan minstens 2 maanden binnen houden, chippen, en een bandje met naamkokertje of medaillon met hun adres omdoen.En overal in de omgeving posters ophangen met foto's van de kat en het vermoeden dat iemand hem in huis genomen heeft. OOK bij de DA in de wachtkamer en de spreekkamer(s). Als ze dan met Tijger bij de DA komen, weten ze dat hij gezocht wordt.
Afbeelding

Anne&pootjes
Limbo-pootjes
Limbo-pootjes
Contacteer:

#12 Bericht door Anne&pootjes » zo 27 apr 2008 12:43

Miriam schreef:mijn vriendin is ook eens haar poes kwijtgeweest. Ze had een nestje van 6 kitten en moederpoes was na 3 weken spoorloos. Ik zei toen ook al van die is doodgereden ofzo want anders komt ze wel terug als ze kindjes heeft. Maar wat denk je.... na 9 maanden stond moederpoes weer op de stoep. Gesteriliseerd en al!!!
niet te geloven dit, dus wie weet...
Ik hoop het voor ze dat ie toch nog terugkomt!!!
:-( Och heeft een of andere misplaatste dierenviedn haar ingepikt, arme kleintjes, arme moederpoes. Net goed voor die lui dat ze terug naar huis is gekomen !
Hebben jullie die kleintjes met de fles groot moeten brengen natuurlijk, ging dat wel goed ?

:-( Ik hoop dat Tijgertje toch gauw weer terechtkomt !
Sterkte ! Katers kunnen wel weken wegblijven als ze het in het kopje krijgen.
Meestal niet geholpen katers, maar het komt ook voor bij ex-katers.

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan
Contacteer:

#13 Bericht door Miriam » zo 27 apr 2008 22:39

dat wil je eigenlijk niet weten. Ik had dr gezegd dat ze de kittens eten moest geven, flesjes of spuitjes. Dat heb ik ook nog enkele keren gedaan omdat ik wist dat ze zelf de tijd er niet voor nam. Ze werkt nog veel en had gewoon geen tijd, iets waar ik tijd voor zou maken. We zijn allemaal niet hetzelfde en ik heb toen ook wel gezegd hier thuis dat zulke mensen eigenlijk geen dier waardig zijn. Maar ze heeft iedereen toen opgebeld die een kitten bij haar had gereserveerd dat moederpoes niet terug was gekomen, dat ze niet wist of de kittens het zouden redden maar dat ze zelf ook mochten proberen om ze in leven te houden :-? Mijn overburen hadden een katje uitgezocht bij haar en zij had zoiets van, wat zij doet dat kan ik beter. Dus heeft ze het diertje meegenomen en die heeft echt op het kantje van de dood geballanceerd. rode lamp erboven, da-bezoeken en het is me nu een kater mensen!!!! Inmiddels zijn ze verhuisd dus vaak zie ik hem niet meer, maar hij is in ieder geval goed terecht gekomen.
groetjes,
Miriam

Afbeelding

Martine

#14 Bericht door Martine » ma 28 apr 2008 19:16

Morgen gaat m'n zus aangifte doen bij de politie. Ze had al wel contact gehad met een kennis die bij de politie zit en die zei ook dat ze echt aangifte moest doen met de adresssen erbij van de andere mensen die ook hun kat kwijt zijn.

Anne&pootjes
Limbo-pootjes
Limbo-pootjes
Contacteer:

#15 Bericht door Anne&pootjes » ma 28 apr 2008 23:15

:-( Wat erg, dus ze zijn bang dat er een kattenhater woont in de buurt ?
Ik hoop toch dat hij weer thuiskomt.

Plaats reactie