Indra507

Voor dieren die op zoek zijn naar een gouden mandje en mensen die zich daarvoor inzetten

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dari gunung

Indra507

#1 Bericht door dari gunung » ma 24 nov 2008 15:53

Afgelopen zaterdag heb ik met Mirjam weer kort bezoek gebracht aan het asiel in België. Ik moest wat "zaken" afhandelen ivm de 3 witte kittens. Door deze en gene werd mij gevraagd; Neem je d'r weer een mee...maar ik had al vooraf aangekondigd ...nu even niet.

Tijdens het bezoek viel mijn oog op Leo en het verhaal dat de medewekster me vertelde.....oh wat had ik hem graag mee genomen om tijdelijk op te vangen.

Lees hier zij verhaal.

Leo… arme stakkerd…
Hij kwijnt weg in het asiel…
Op 14.10.2008 werd hij in het asiel achtergelaten omdat zijn eigenares niet meer voor hem kon zorgen. Leo is een gecastreerde kater van 7 jaar, en heeft het moeilijk met het afscheid van zijn baasje.
Leo steekt zich weg, komt enkel te voorschijn als hij door de vrijwilligers wordt gepakt. Leo werd van verdriet ziek en heeft enkele weken in de ziekenboeg gezeten, daar knapte Leo zienderogen op. Nu zit Leo weer een week in de grote ren en hij weigert te eten, zijn bakje met natvoer stond in zijn mandje ...onder zijn neus maar Leo kijkt er niet eens naar.
Leo heeft nood aan gezelschap, nood aan een thuis… net zoals vroeger….
Hij is een binnenhuiskat, leefde op een appartement, en kwam enkel op het afgesloten terras om een beetje lucht te scheppen.

Afbeelding

Hij deed me denken aan Eros (Rossie) die ook wegkwijnde en na een 1e foute plaatsing nu heel gelukkig is bij Miek.

Wie heeft of weet er een plekje voor Leo, ik ben 5 december weer in Belgie dus kan hem mee nemen naar Nederland.

Anne&pootjes
Limbo-pootjes
Limbo-pootjes
Contacteer:

Re: Indra507

#2 Bericht door Anne&pootjes » za 29 nov 2008 01:30

:crybaby: Ach de arme schat... Hier zou helaas niet lukken, ik hoop dat hij snel een gouden mandje vindt !

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#3 Bericht door Jiskefet » za 29 nov 2008 14:14

Leo moet dus echt geplaatst worden bij iemand die thuis is en hem veel aandacht kan geven.
Afbeelding

hanneke
Admin
Admin
Contacteer:

#4 Bericht door hanneke » za 29 nov 2008 16:17

Ach hoop dat hij snel een warm mandje vind.
Afbeelding[/URL]

Plaats reactie