Ik plaatst deze advertentie - geplaatst

Voor dieren die op zoek zijn naar een gouden mandje en mensen die zich daarvoor inzetten

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Indra
cat whisperer
cat whisperer
Contacteer:

Ik plaatst deze advertentie - geplaatst

#1 Bericht door Indra » ma 09 jun 2008 14:12

Afbeelding

Ik plaats deze advertentie voor een collega uit en andere regio.
Ik had al gereageerd met de vraag waarom hij niet gecastreerd was het antwoord was dat ze daar niet bij stil hadden gestaan :roll:
Ze wonen in een appartement..katertje komt niet buiten is wel geënt en neemt de nodige spullen mee.
Hij vraagt 175 euro voor het ventje ik heb al aangegeven dat het een hoop geld is voor een on-gecastreerd katertje maar je krijgt er dan wel al zijn spullen bij... :roll:
Mocht er iemand interesse hebben misschien valt er te onderhandelen....'t mooie katertje kan er niks aan doen :cry:

*****Witte Katertje blauwe ogen 1 jaar oud*****
Geplaatst op: 3 juni 2008

Ik zoek een goed te huis voor mijn witte katje +/- 1 jaar oud. Het liefst een baas die de katje veel aandacht kan geven. Wij doen hem met verdriet weg puur omdat wij weinig thuis zijn en hij alleen is waardoor wij niet echt de aandacht kunnen geven die hij verdiend. Tevens krijg je zijn krap paal en speelgoedjes en slaapmandje, eet en drinkbakjes, dierenpaspoort van hem met al zijn inentingen die hij heeft gehad, kattenbak erbij. Mocht je geïnteresseerd zijn bel even of mail me,
Ik ben bereikbaar op 06-28767983 en email adres is ergunbayram61@hotmail.com
Groetjes Indra & the 10 cats

Afbeelding

Valentino
fotograferend konijn
fotograferend konijn
Contacteer:

Re: Ik plaatst deze advertentie

#2 Bericht door Valentino » ma 09 jun 2008 15:46

Of je een emmer leeggooit!

Waarom begin je dan aan een kat?
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susanne Millen)

In gepeins verzonken nemen zij dezelfde houding aan.
De grote sfinxen die in diepe eenzaamheid liggen uitgestrekt.
En lijken te slapen, in een eindeloze droom..
(Charles Baudelaire(1821-1867))

I got rid of my girlfriend, the cat was allergic.

Calories consumed in private don't count.

Frank
Admin
Admin
Contacteer:

#3 Bericht door Frank » ma 09 jun 2008 16:09

Het is ook zo'n dooddoener "om dat hij beter verdiend " denk daar g******e van te voren over na :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Afbeelding

Als je een mens met een kat kon kruisen zou dat de mens verbeteren, maar de kat zou er slechter van worden

Afbeelding

Duiken is net als eten en drinken. Je kan niet zonder
Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#4 Bericht door Jiskefet » ma 09 jun 2008 16:15

En dan nog geld durven vragen, ook. Als je echt het beste voor de kat wilt, geef je desnoods geld toe, als hij maar een echt goed huis krijgt. Als je hem naar het asiel brengt moet je ook betalen, en de nieuwe baas zit meteen aan een DA rekening voor castratie vast.
Fijn begin van een relatie met je nieuwe katje, als je hem meteen naar de DA moet slepen voor een operatie. Dat kan de huidige baas beter doen VOORDAT hij de kat herplaatst.

Als ik jou was zou ik hen dat toch maar goed duidelijk maken, Indra, want niemand is bereid om zoveel geld voor een rasloze kat neer te tellen, en tweedehands kattenspullen zijn ook geen ene moer waard. Bij een asiel heb je een kat voor 60 tot 80 euro, en dan is hij nog gecastreerd ook. Als mensen vooraf al zulke belachelijke eisen stellen, zullen de meeste geïnteresseerden niet eens in onderhandeling willen gaan, want zelfs al krijg je er de helft af, dan kost het beestje vergeleken met een asielkat nog steeds een fortuin, omdat hij ook nog geholpen moet worden. En je begint niet bepaald met een vertrouwensrelatie........
Afbeelding

Indra
cat whisperer
cat whisperer
Contacteer:

#5 Bericht door Indra » ma 09 jun 2008 16:34

Ja het is idd een hoog bedrag en ik heb ook aangegeven dat een castratie gauw zo'n 65 euro kost...dus reken maar uit.
Ik laat het even bijkomen van mijn ietwat "vriendelijke" mails en zal hem volgende week nog eens mailen hoe of wat :wink:
Groetjes Indra & the 10 cats

Afbeelding

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#6 Bericht door Jiskefet » ma 09 jun 2008 16:46

Sommige mensen hebben echt een plaat voor hun kop.
Gelukkig zit jij er bovenop om te proberen het beste voor het katertje te regelen.
Maar ik verdenk die mensen er toch stiekem een beetje van dat ze eerder uit financiële motieven handelen dan vanuit het belang van de kat.....
Afbeelding

Frank
Admin
Admin
Contacteer:

#7 Bericht door Frank » ma 09 jun 2008 17:15

Jiskefet schreef:Maar ik verdenk die mensen er toch stiekem een beetje van dat ze eerder uit financiële motieven handelen dan vanuit het belang van de kat.....
Ik niet niet eens stiekem hoor.
Stelletje niet in een boom hangende vruchten van een eikeboom
Afbeelding

Als je een mens met een kat kon kruisen zou dat de mens verbeteren, maar de kat zou er slechter van worden

Afbeelding

Afbeelding

Ingrid70

#8 Bericht door Ingrid70 » ma 09 jun 2008 17:30

O wat weer een *** smoes,als je het sneu vind dat de kat veel alleen is neem je er eentje bij zodat ze samen zijn,pfff we kunnen hem niet de aandacht geven die hij verdient nou nou nou alsof een kat steeds om aandacht zeurt uitzonderingen daar gelaten,maar een kat is een einzelganger over het algemeen niet gericht op mensen,pffff k****hommels :evil: :evil:

Valentino
fotograferend konijn
fotograferend konijn
Contacteer:

#9 Bericht door Valentino » ma 09 jun 2008 18:48

Aardig omschreven Frank, meestal zeggen ze hier:"je hoeft niet aan een boom te hangen om een ***** te zijn."

Ik denk met jullie dat andere motieven een rol spelen(en nou druk ik me nog voorzichtig uit!)
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susanne Millen)

In gepeins verzonken nemen zij dezelfde houding aan.
De grote sfinxen die in diepe eenzaamheid liggen uitgestrekt.
En lijken te slapen, in een eindeloze droom..
(Charles Baudelaire(1821-1867))

I got rid of my girlfriend, the cat was allergic.

Calories consumed in private don't count.

lilian

#10 Bericht door lilian » ma 09 jun 2008 20:34

Wat een gelul zeg! Neem er dan idd 1 bij. Maar er zal wel meer aan de hand zijn. En 175 euro voor een htk is veeeeeeeeeeeeeel te veel. Dat vragen ze voor een raskat die herplaatst wordt.

Frank
Admin
Admin
Contacteer:

#11 Bericht door Frank » ma 09 jun 2008 20:37

Dat vragen ze voor een raskat die herplaatst wordt.
Zelfs dan nog niet
Maar misschien zijn de eet en drinkbakjes van goud en is de krabpaal belegd met diamantjes
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gast

#12 Bericht door Gast » zo 03 aug 2008 21:40

en weer mailen zo het katertje eigenlijk tijdelijk bij mij komen...gelukkig heeft het ventje inmiddels een nieuw blijvend huisje gekregen.
Hij hoefde dus niet tijdelijk bij mij in de opvang...geen onnodig gezeul en gestress :D

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#13 Bericht door Jiskefet » zo 03 aug 2008 22:46

Gelukkig maar, Indra!!
Je was alleen vergeten in te loggen :wink:
Het is dat ik als moderator je IP adres kan zien, dat ik weet dat jij het bent.....
Afbeelding

Ilona

#14 Bericht door Ilona » wo 06 aug 2008 19:25

ahh.. :crybaby:
K hoop dat hij een goed huisje krijgt.
stomme man.
Als je een dier neemt moet je er goed voor zijn ! :wink:

Plaats reactie