Raya zoekt niet langer, 13/3 Raya heeft haar gouden mandje

Voor dieren die op zoek zijn naar een gouden mandje en mensen die zich daarvoor inzetten

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Indra
cat whisperer
cat whisperer
Contacteer:

Raya zoekt niet langer, 13/3 Raya heeft haar gouden mandje

#1 Bericht door Indra » zo 14 sep 2008 15:10

vrijdag 26 februari is Raya verhuisd naar een lief gezin in Lelystad, voor sommigen is dit niet nieuw ..zij weten al dat Raya naar de zus van Nanda is.
Samen hebben wij een co-poezenschap en blijf ik betrokken bij het leven van Raya.
Wij hebben haar zelf gebracht en ik ben met een heerlijk gevoel naar huis gegaan.
Raya zou een voor haar eigen bestwil een week of 2 in een huiskamer kennel blijven.
Maar daar dacht Raya zelf heel anders over na een dag of 3 gaf ze aan eruit te willen en na aandringen....kreeg ze haar zin. De eerste dagen waren wisselend los en in de bench maar na een kleine week was Raya helemaal gesetteld in huis en voelde zich heerlijk. Ze heeft een kattenvriendin en een hondenvriendin waar ze heel erg gek mee is. Ze geniet met volle teugen en hoeft niet meer om te kijken of er een kat achter haar zit om haar te bespringen. Ze laat zich heerlijk aaien en komt er zlef om vragen.
Na 1,5 jaar is het Raya gelukt om van een bang wezentje uit een diep dal te komen en eindelijk te genieten van de mensen die haar lief hebben.

Op de foto een spelende Raya toen ze nog bij ons was.
Afbeelding

een nieuwe blikopener.
12 weken is Raya nu bij ons en eindelijk ziet Raya in dat mensen niet zo eng zijn.
Ze heeft een lange weg bewandeld met ups en downs maar nu is Raya bijna aan het einde van de weg ...en hoopt ze daar een fijn huisje aan te treffen.

Raya is een mooie kleine schildpad poes met halflange beharing. Ze zal in januari 2009 5 jaar worden.
Raya is een dame met een zacht karakter, ze vind het heerlijk om te kroelen maar is soms nog wat onzeker en dan deelt ze een korte ferme tik uit. Raya kan met honden overweg en andere katten is ook geen probleem.
Raya heeft ooit in een huis gewoond want is niet echt bang voor de stofzuiger of andere huiselijke geluiden.
Ze is erg nieuwsgierig, zo was ik het voer uit zakken in tonnen en doosjes aan het doen en mevrouw liep er gewoon bij en pikte zelfs een brokje uit een doos. Raya mag niet los naar buiten want de kans dat ze weer van het buitenleven en de vrijheid zal gaan genieten is groot.
Onze voorkeur gaat uit naar iemand met een ren of afgesloten balkon/tuin zodat Raya veilig naar buiten kan zonder de gevaren van buiten.
Raya is ingeënt en gesteriliseerd en zal geplaatst worden onder contract van het asiel, dit betekend dat er voor Raya een bijdrage betaald moet worden die voor het asiel bestemd is.
Binnenkort staat Raya op de asielsite, asiel St Truiden te België maar ze zal geplaatst worden vanuit ons huis te Maarssenbroek.
Ik hoop iemand te vinden van een van de forums waar ik lid van ben want dan weet ik zeker dat Raya een goed leven zal krijgen.

Mocht je interesse hebben dan kan je me een pb sturen en neem ik contact met je op.

Afbeelding
Raya in het asiel nu 12 weken geleden.

Afbeelding
Raya nu.
Groetjes Indra & the 10 cats

Afbeelding

hanneke
Admin
Admin
Contacteer:

Re: Raya zoekt

#2 Bericht door hanneke » zo 14 sep 2008 16:05

:love4: Wat is ze mooi :love4: Hoop dat ze snel een warm mandje vind :)
Afbeelding[/URL]

lilian

#3 Bericht door lilian » zo 14 sep 2008 20:07

Wat een verschil met die blik in haar ogen. Ik hoop dat ze snel een goed huisje vindt.

alma
Kroegtijgerin
Kroegtijgerin
Contacteer:

#4 Bericht door alma » zo 14 sep 2008 21:19

Ik hoop dat ze snel haar gouden mandje vindt :D
Afbeelding

Groetjes van Alma

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

#5 Bericht door Jiskefet » do 06 nov 2008 23:36

Indra, heb je al iemand voor Raya?
De moeder van mijn collega is namelijk op zoek naar een langharige kat.
Afbeelding

Plaats reactie