ook nieuw hier

Als je jezelf (en je katten) hier voorgesteld hebt krijg je toegang tot de rest van het forum.

Moderators: CatRoom beheer, Jiskefet

Plaats reactie
Bericht
Auteur
tijgertje&romeo

ook nieuw hier

#1 Bericht door tijgertje&romeo » ma 07 dec 2009 13:22

Hallo,
Ik ben Véronique, 24 jaar, en woon in Julianadorp met mijn kat, Tijger. (31-7-2008)
Tijger is een rooie jeweetwel kater van 31 juli 2008. Zeer ondeugend en lief, en het liefst ligt hij in bed en moet ik op de vloer slapen. Kortom, ik heb nu maar een tweepersoonsbed aangeschaft omdat ik toch graag slaap zonder ineens een poot in mijn mond bijna te krijgen of tegen mijn wang. Want meneer rekt zich graag uit in zijn slaap ^^.
Straks , nou ja over een paar weken, komt er nog een katje bij. Een zwart katertje. Ik was al een hele tijd op zoek naar een jong katje, waarvan de naam allang vast stond, namelijk Romeo Wolkenveldt. Ik ben nogal Harry Potter verslaafd, en gek op dit personage, dus vandaar. Over een paar weken is het Tijger en Romeo Wolkenveldt. Al geef ik bij de dierenarts maar enkel de naam Romeo op. Het zal al gek genoeg klinken vrees ik. Maar gek genoeg vind ik het helemaal passen. Tijger en Romeo, het klinkt leuk vind ik. En daarbij past het ook wel bij dit katje want hij ziet er echt wel uit als een kleine dondersteen en best stoer ook. Hij maakte in elk geval flink wat kabaal toen hij opgepakt werd vanbij zijn moeder.
Ik kan uren praten over mijn katten en over katten in het algemeen. Ben dan ook gek op ze. Ik heb 2 foto albums vol met foto's van de katten met wie ik opgegroeid ben, en de katten die mijn ouders nog hebben. Dat zijn beide katers, een witte en een grijze kater.
Naast katten heb ik een grote voorliefde voor foto's maken. Zodra mijn computer weer helemaal staat ga ik ook kijken of ik zelf anzichtkaarten kan maken. Ik doe aan postcrossing, ansichtkaarten versturen en ontvangen van en naar over de hele wereld, wat erg leuk is. :)
Ik heb een weblog: http://www.nymphadorasleventje.punt.nl & http://www.dorpskat.punt.nl
die laatste is de weblog van Tijger maar er staat nog niks op :oops: Ik ben net verhuist en heb nog erg weinig tijd gehad (flauw excuus) :silent:
hm, over mij valt er verder weinig te vertellen, over m'n katten des temeer, maar ik heb het hier al aardig volgekletst dus ik stop maar. Ik klets te veel soms/vaak/weleens, beetje slechte gewoonte. Denk dat Tijger daarom zo veel slaapt, omdat hij moe wordt van me geklets. Maar goed, nu kennen jullie Tijger een beetje.

Ik weet niet hoe ik een foto moet invoegen ofzo en of dat wel kan want dat heb ik bij sommige wel gezien, maar goed..

groetjes!! :cat:

Jiskefet
Beheer
Beheer
Contacteer:

Re: ook nieuw hier

#2 Bericht door Jiskefet » ma 07 dec 2009 13:29

Hallo Veronique, welkom op Josje en Daisy's CatRoom, en heel veel lees- en schrijfplezier.
Ik zal je direct toegang geven tot de rest van het forum.
Afbeelding

Sjonnie

#3 Bericht door Sjonnie » ma 07 dec 2009 13:47

welkom op het forum veel plezier hier

Frank
Admin
Admin
Contacteer:

#4 Bericht door Frank » ma 07 dec 2009 14:31

Welkom op het forum Veronique
Heel veel lees en schrijfplezier hier
Afbeelding

Als je een mens met een kat kon kruisen zou dat de mens verbeteren, maar de kat zou er slechter van worden

Afbeelding

Duiken is net als eten en drinken. Je kan niet zonder
Afbeelding

hanneke
Admin
Admin
Contacteer:

#5 Bericht door hanneke » ma 07 dec 2009 19:01

Welkom en veel pluzier :)
Afbeelding[/URL]

katja
Verslaafd
Verslaafd
Contacteer:

#6 Bericht door katja » ma 07 dec 2009 20:45

Welkom en veel lees en tikplezier :D
Groetjes van Katja en pootjesvan de beestenkinderen.
Afbeelding

Dani

#7 Bericht door Dani » ma 07 dec 2009 22:25

hoi Veronique
welkom hier
en veel lees en schijf plezier :thumbup:

Anne&pootjes
Limbo-pootjes
Limbo-pootjes
Contacteer:

#8 Bericht door Anne&pootjes » di 08 dec 2009 03:16

:cat: welkom !
Er is een topic hoe foto's te plaatsen, zie bij : Kattenkiekjes.
Als je een foto plaatst via Photobucket moet je die wel laten staan in PB na plaatsen, anders is ie ook weg in het forum.
Leuk die websites, maar ik zag er geen foto's op.
Die van Nymphadora ziet er wel mooi uit !

alma
Kroegtijgerin
Kroegtijgerin
Contacteer:

#9 Bericht door alma » ma 14 dec 2009 10:27

Welkom en veel plezier op Josje en Daisy's CatRoom :D
Afbeelding

Groetjes van Alma

Miriam
Haflingerfan
Haflingerfan